Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 14 septembrie 2012

Cel mai Președinte, SE ȘTIE, PĂ SISTEM!!!!!

Primul discurs al băsescului după demitere, deși așteptat ”cu sufletul la gură” de o grămadă de ”jurnaliști”, a fost, din punctul meu de vedere, un mare FÂS.
În afară de intenția de a se duce la ”bruxel” ca să pupe pulpana ălora care au tras sforile ca să rămână chiriaș la Cotroceni și de faptul (subânțeles din declarație) că îl doare în cur de cei care protestează la ușa lui, băsescul a scorojit pereții cu niște platitudini...
Aa! A mai fost și răspunsul la întrebarea despre criticile președintelui Lituaniei cum că ”România e paralizată de agitația politică”, la care băsescul a răspuns că el nu e agitat și că nu crede că se referă la el. DELIRIUM TREMENS...
Cam atât...
Ce m-a amuzat și m-a făcut să-mi dau seama că băiețașul, în mintea lui, ”joacă” în niște filme care sparg box-office-ul, a fost... modificarea stemei de pe pupitrul de la care vorbea.
Să facem un mic istoric:
- De obicei, pupitrul de la care Președintele României face declarații arăta cam așa:

Nu am găsit imagini din vremea președinților Iliescu și Constantinescu, dar nu cred că era vreo diferență.
- Respectivul pupitru a trecut printr-o fază de... ”rebrenduire”, eșuată, atunci când fundalul stemei devenise, dacă vă amintiți, violet, prin 2010:

- Acum, probabil dându-și seama că, după ce 7,4 MILIOANE de români au votat împotriva lui, există posibilitatea ca unii să nu mai știe ”cu cine stau de vorbă”, chiriașul de la Cotroceni și-a pus ”foncția” pe pupitru (”coana Joițica” era, probabil, prea trupeșă și nu încăpea):

Aseară, amuzându-mă de gestul pueril și așteptând cu nerăbdare ziua în care, pe lângă funcție, băsescul își va trece și numele pe stemă, aveam sentimentul că am mai văzut stema asta undeva. Și cum acest sentiment nu îmi dădea pace, m-am apucat să caut...
Într-adevăr, aveam dreptate. O mai văzusem undeva.

Cât de tare e???
Adică băsescul nu numai că și-a schimbat ”sigla”, trecându-și funcția ca să nu îl confunde lumea cu..., de exemplu un impostor, dar noua ”siglă” e PLAGIATĂ după ”licurici”.
D-aia zisei eu că băiatul ăsta, în capul lui, joacă în filme tari de tot.
Poate că deja se visează un ”prezidănt of ză iunaitid iurop”, sau ceva...
E dileală totală!
O singurică întrebare aș avea pentru băiatul care și-a schimbat ”icsina”: PE CE BANI?
Că nu cred că a luat nici din darul de nuntă al europarlamentăriței, nici din veniturile notăriței de succesuri.
Iar eu, ca cetățean plătitor de taxe, nu vreau să dau bani pentru satisfacerea fanteziilor mai mult sau mai puțin s...chimbătoare de ”icsine” ale nimănui.

P.S.
Pe site-ul oficial al ADMINISTRAȚIEI PREZIDENȚIALE nu există, în arhiva foto, imagini mai vechi de luna Decembrie 2004. Probabil că însăși ISTORIA ROMÂNIEI începe (sper că nu se și termină) cu băsescul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.