Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

miercuri, 18 iulie 2012

USL - test de fidelitate

Scriam acum câtva timp despre faptul că migrarea masivă a foștilor pdl-iști la partidele din USL, nu mi se pare chiar o chestie bună, lăsând la o parte avantajul câștigat în Parlament.
Acum au trecut alegerile locale, foștii pdl-iști ”rebrenduiți” au ocupat funcțiile negociate la ”schimbarea bărcii...
Urmează, însă, ceea ce eu consider testul suprem al fidelității ”noilor achiziții” față de noile partide care le-au dat, pe lângă o noi sigle, și noi funcții.
Mă refer, bineînțeles, la referendumul de demitere a băsescului.
Acum se va vedea clar cine este, pe bune, ”convertit” la usl-ism sau cine e doar ”sub acoperire”.
E simplu: la locale, având interes, toată lumea a procedat tradițional, adică s-au cărat oameni la secțiile de votare, s-au împărțit bani și cadouri... Clasic.
Acum vine ”testul”.
Se va vedea care dintre ”aleșii locali” se vor ”bate” cu aceeași ardoare pentru a aduce oameni la vot pentru referendum, cum au făcut-o pentru propriile scaune.
Eu am curaj să pariez că prezența la vot pe localități, comparată, va fi net favorabilă localelor.
Oricât ar invoca unii ”sezonul concediilor”, eu sunt sigur că vom avea exemple de scăderi cu 40-50% și mai mult, în unele localități în care ”domnesc” pdl-iști ”pocăiți”.
Cred că ”mințile luminate” ale USL-ului ar trebui să analizeze foarte atent aceste aspecte și să ia măsuri, deoarece mi-e teamă că rămânem cu piratul pe cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.