Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

joi, 12 iulie 2012

Ultrașii portocalii

Mai zilele trecute, am postat pe pagina mea de FB o ”stare” referitoare la presupusul slogan al băsescului și al șlehtei portocalii: ”vara asta se poartă alb”, exprimându-mi dorința de a-i vedea în... dungi verticale.
Era o postare absolut nesemnificativă, una din miliardele de pe NET.
Spre surprinderea mea, un individ a simțit nevoia să comenteze imediat că sunt prost și USL-ist. Era unul dintre acei oameni pe care îi ai în lista de prieteni de pe FB dar nu ai habar cine sunt sau cum dracului au ajuns acolo. Chestia cu ”prost” nu m-a deranjat, dar ”USL-ist” era o minciună sfruntată.
I-am răspuns stimabilului domn că nu sunt afiliat politic și nici nu am simpatii pentru un anume partid, dar impresia mea este că el e oranj crâncen.
Mi-a confirmat culoarea sa politică printr-un potop de înjurături la adresa mea și a unui prieten care ”îndrăznise” să îi spună să se potolească.
Bineînțeles că i-am șters postările, l-am scos din listă și ”i-am dat interzis” pe pagina mea.
Ce m-a surprins la ”comentariile” acelui portocaliu nu au fost înjurăturile (am crescut la periferia orașului și cred că pot să înjur mult mai artistic decât el), ci faptul că a repetat frecvent sintagma ”săracule”.
Probabil că în cercurile portocalii, îmbuibate de bani de la buget, apelativul ”sărac” e o jignire, e o chestie nașpa, e mai rău ca înjurătura de mamă, sau ceva...
Oare cât de prost poate fi cineva să creadă că mă jignește spunându-mi ”săracule”?
E ca și cum ar încerca să mă jignească spunându-mi... ”brunetule”, sau ”crețule”...
Foarte, foarte scăzută calitatea umană în tabăra portocalie...
Adevărul că ”ultrașii” care se respectă au foarte puțini neuroni pe care îi marinează bine în alcool, ca să funcționeze cum trebuie.
Cu privire la acești umanoizi, parafrazez un citat celebru: ”proști dar (sper că nu prea) mulți”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.