Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

duminică, 8 iulie 2012

Tactica: ”după noi, potopul”

Văd zilele astea niște grețoșenii inimaginabile, niște ticăloșii și niște mizerii incredibile.
La televiziunea cu nume indecent se titra, la un moment dat: ”Loazele au mai picat un BAC”, sugerându-se o vină politică a celor din actualul guvern. Fără a ține partea nimănui, cred că e o ticăloșie scârboasă să încerci să dai vina pe cineva pentru un sistem care a fost distrus de oamenii pe care tu îi pupi în dos. Atunci când funeriul făcea varză sistemul de învățământ, aceleași slugi numeau asta ”reformă”. Acum e vina... nu știu cui.
Bine...! BAC-ul din România e odios. E făcut de niște idioți, de la programă până la subiecte. Nu poți să dai tuturor aceleași subiecte, în primul rând pentru că nu toți elevii își doresc să meargă la facultate.
Mi s-ar părea mult mai logic (și funeriul așa a dat ”bac-ul” în străinătate) un examen diferențiat pe 2-3 nivele de dificultate, în funcție de dorința celui examinat.
Dacă vreau să merg la facultate, susțin un examen mai greu, dacă vreau să fac o școală postliceală, dau BAC-ul mediu, iar dacă vreau să mă angajez dau examenul mai ușor. E simplu.
De asemenea, nici nu vreau să îi apăr pe ”tinerii” care, în multe cazuri, au creierul terci și nu se gândesc decât la bani și distracții.
O altă cretinitate o consider mestecarea la nesfârșit de către unii pupincuriști a ideii de ”lovitură de stat”, de ”puci”, de...
Dacă o lovitură de stat se dă prin referendum, atunci prefer o lovitură de stat unei ”democrații” băsesciene.
Mi se pare cea mai ticăloasă  și mizerabilă chestie să plângi acum de grija ”justiției” și a ”instituțiilor statului”, care, vezi Doamne, ar fi în pericol de... habar n-am, de vreme ce n-ai scos un cuvânt sau, mai rău, ai încercat să motivezi tote ticăloșiile băsescului la adresa aceleiași justiții și a acelorași instituții.
Am văzut niște ”jurnaliști” labeunu (scuzați expresia) care acuzau Curtea Constituțională că subminează statul de drept pentru că nu a dat aviz negativ la suspendarea marinarului. Aceeași Curte Constituțională, atunci când a aprobat tăierea salariilor, când a dat girul pentru impozitarea pensiilor, când a făcut o grămadă de ticăloșii, era bună, independentă și minunată.
Cât de CURVĂ poate fi un om care linge acolo unde a scuipat, după care iar scuipă, iar linge,... și tot așa.
Am aflat și că toată ”opinia mondială” se dă de ceasul morților mamii ei de grija democrației din România.
Eu nu pot să nu constat că interesele evident bănești ale grupurilor financiare externe sunt ombilical legate de rămânerea băsescului la Cotroceni. Și nu cred că interesele astea se bazează pe legile concurenței sau competitivității, că astea sunt valabile sub orice regim, nu depind de băsesc.
Însă toate odioșeniile astea fac foarte mult rău României pe plan extern.
Dar portocaliilor nu le pasă. Indiferent ce se întâmplă cu populația, cu țara, cu... orice, nu îi interesează dacă nu sunt ei la putere.
Dacă nu mai conduc ei la România, atunci măcar să o distrugă total.
Asta mi se pare odios.
Pentru că țara asta nu e a ticăloșilor și a pupincuriștilor, ci a mea și a altor cetățeni.
Iar noi vrem să trăim într-o țară normală, nu într-un deșert portocaliu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.