Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 28 decembrie 2010

Scrisoare către un dobitoc

ACEASTĂ POSTARE CONŢINE LIMBAJ OBSCEN, EXPRESII JIGNITOARE, VULGARE ŞI LICENŢIOASE.
NU ESTE RECOMANDAT PERSOANELOR SUB 18 ANI SAU PUDIBONZILOR.

Dragă dobitocule.
Am aflat astăzi despre acţiunile tale cretine de a mă determina să nu îmi mai expun opiniile pe acest blog. La cât de retardat esti, mă mir că ai învăţat să citeşti! Faptul că te pricepi să "manipulezi" (fuga şi caută în DEX) un calculator şi să intri pe Internet, mi se pare de-a dreptul un miracol.
Ştiu că îmi citeşti postarile şi nu îţi plac, ceea ce mă bucură enorm. Eu trăiesc pentru a enerva retarzii.
Din păcate pentru tine, faptele tale mă conving că ceea ce fac este de folos omenirii şi nu subspeciilor unicelulare în rândul cărora te numeri.
Deci, naşpa!
Nu încetez. Dimpotrivă. Faptul că reuşesc să scot din sărite dobitocii ca tine îmi dă un sentiment de împlinire.
Nu îţi doresc moartea.
Poate ai o soţie (curvă) şi copii (încă o veste proastă - nu sunt ai tăi) şi eşti singurul prost pe care l-au găsit să îi întreţină. Nu le pot lua "pâinea de la gură".
Încercarea ta de a-i face pe plac stăpânului tău determinându-mă să tac, cu regret, a dat greş, aşa că în loc de răsplată în bani o să primeşti răsplată în natură. Dacă nu şti ce înseamnă, întreab-o pe mă-ta.
Micţionez (fuga iar la DEX) pe tine, slugoi imbecil.
Şi, că tot veni vorba de mă-ta, nu o suna că nu poate să-ţi răspundă. E o doamnă şi ştie că nu e frumos să vorbească cu gura plină.
Ai grijă de tine, pentru că eu, fii sigur, o să am. Şi de mine, dar şi de tine.
Nu te speria, că am zis-o în sensul să nu ţi se întâmple ceva rău (şi eu să nu ştiu).
Şi când îţi mai produce dovleacul fecale (ia-ţi DEX-ul lângă tine, cretinule, că oboseşti), du-te la toaletă, nu mai încerca să te dai cocoş, că ce ai făcut tu e infracţiune şi aduce atingere dreptului meu la liberă exprimare (p-ăsta nu-l găseşti în DEX, aşa că o să mori tot prost), dar întâlnirea cu puşcăria o vei avea la timpul potrivit.
Tu, pentru mine, nu eşti decât corcitura penibilă între o masturbare la beţie şi un chiuretaj nereuşit.
Aşa că urmăreşte-mă cu atenţie şi fă infarct.

Cu greaţă şi dispreţ,
MISHU.

2 comentarii:

  1. daca vei citi commentul... cui dreacu' te adresezi asa acid? un cititor oarecare ar putea avea senzatia ca el e destinatarul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Un cititor oarecare nu mi-a făcut nimic.
    Eu mă adresez STRICT dobitocului care a încercat şi încearcă să mă determine să nu mai scriu PE BLOGUL MEU.
    Asta spun şi în prima frază.

    RăspundețiȘtergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.