Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 17 decembrie 2010

Mi-e frică de români

Băsescu e un personaj dubios, cu un trecut tulbure, care a distrus cam tot ceea ce a atins.
Şi totuşi, bucureştenii l-au ales de două ori primar general.
Ca primar general al Bucureştiului, Băsescu nu a făcut altceva decât să-i dea Udrei parcările şi în rest... nimic.
Şi totuşi, românii l-au ales preşedinte.
În primul mandat a continuat "munca" de distrugere arătându-şi deschis parşivitatea atunci când, după ce invitase cu multă umilinţă un partid la guvernare, pentru a-şi vedea oamenii "pe cai", l-a numit "soluţie imorală".
De asemenea PDL-ul nu a făcut nimic. Prin nimic întelegând NIMIC în cei doi ani cât a fost la guvernare în 2004-2006, şi NIMIC în "opoziţie".
Şi totuşi în 2008 românii au votat PDL. Cam o treime.
Băsescu şi-a mai dat odată măsura hidoşeniei sufleteşti "chemând" alt partid la guvernare alături de apendicele său, după care i-a mătrăşit şi pe ei.
Nu le plâng de milă, că şi-au meritat-o, dar asta nu scade valoarea "dovezii".
Apoi Băsescu a minţit, a manipulat, a lovit, a hăhăit, a plâns, a dansat, a înjurat...
Şi totuşi, românii l-au ales preşedinte şi a doua oară.
Nu zic că nu s-a furat votul. Cel puţin cel din străinătate a fost furat pe faţă.
La fel şi în România, unde s-au cumpărat voturi la greu.
Dar cât să furi?
500.000 de voturi.
Cât să cumperi?
Încă 500.000. Sau un milion. Sau două milioane.
Tot mai rămân cam 3 milioane de oameni care l-au votat DIN CONVINGERE.
D-aia mi-e frică.
Că s-au tăiat pensiile, salariile, indemnizaţiile mamelor. Sunt alungaţi medicii, profesorii, militarii, poliţiştii, pompierii şi toţi cei care trebuie să ne facă bine când ne e rău ca oameni şi ca societate. S-au luat bani de la străini pentru 5-6 generaţii de plătitori.
Iar 2011 va fi mai crâncen. Părerea mea este că vom regreta 2010.
Şi mi-e frică de faptul că în preajma alegerilor din 2012 ticăloşii ăştia conduşi de Băsescu vor "arunca nişte oase" sub forma de măriri de salarii şi pensii, sub pretextul că: "Iată de ce aţi suferit, români. V-a fost greu, dar ţara este acum pe creştere economică sănătoasă şi vă creştem, şi vă dăm, şi vă facem..."
Şi mi-e frică rău de tot că foarte mulţi or să "pună botul la harneală" şi ne mai pricopsim câţiva ani cu ăştia, probabil pe model sovietic, cu Boc preşedinte cincinal şi Băsescu premier după "pohta ce-a pohtit".
Căci memoria românilor se întinde între pântece şi prohab, şi dacă AZI are ceva de mâncat şi de băut, mai merge acasă şi îşi mai ia şi femeia la iubit, se culcă şi uită că ieri a avut burta goală, la fel şi alaltăieri, şi acum o săptămână,... şi aşa va fi şi mâine, şi poimâine, şi la anul.
D-aia mi-e frică.
De faptul că românii au înţeles PROST îndemnul "carpe diem".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.