Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 8 iunie 2010

Greaua moştenire şi consumul supraponderal

Guvernul şi-a asumat oficial răspunderea pentru legile care vor ucide, la propriu, mulţi români.
Am avut răbdarea de a mă uita la televizor la "cuvântarea" lui Emil Boc susţinută de la tribuna parlamentului, parlament pe care, împreună cu stăpână-su, vor să-l reducă la tăcere.
Penibila cuvântare!
În afară de "consumăm mai mult decât producem" şi de "greaua moştenire", nimic inteligibil. Inteligibil ca şi discurs, pentru că, dacă e să analizăm logic "temele" menţionate, ne dăm seama că sunt aberante.
În primul rând, consumul de la bugetul de stat nu înseamnă doar salarii şi pensii (şi alocaţii, indemnizaţii şi alte tâmpenii). Tot la consum intră, de exemplu, amantele angajate pe la ministere, prietenii angajaţi pe la agenţii, e-românia de 500.000.000 de euro. Cică astea ar fi "investiţii". Poate ne explică şi nouă cineva, cu subiect şi predicat, ce studii de piaţă au stat la baza ideii acestui site, astfel încât să se justifice o asemenea cheltuială. Pentru că preţul moftului ministresei de la turism şi dezvoltare este exact deficitul declarat de preşedinte pentru bugetul de pensii.
Bag seamă, turiştii şi investitorii străini staură ca idioţii cu banii doldora, şi nu găsesc unde să-i cheltuie că nu areră site care să le spună dă Românica.
Nici de "consumul" ştergerii datoriilor către buget pentru companiile de stat conduse de camarilă nu a zis nimicuţa dom' Boc, că doar "monsiu" Hoară făcu "investiţie" în echipe de fotbal de succesuri şi în pictat de biserici spre iertarea păcatelor. Şi la ce sumă a dat... cred că are păcate duium.
A doua "teză" imbecilă pe care am auzit-o e aceea a "grelei moşteniri". Personal, m-am săturat ca, de 20 de ani, să aud toţi cretinii justificându-şi impotenţa prin faptul că aia de dinaintea lor au facut şi au dres. În anii '90, la început, era "greaua moştenire comunistă", pe urmă a fost FSN-istă, CDR-istă, PSD-istă iar acum e PNL-istă.
Fratilii meu! Când te-ai băgat la ciolan, nu ştiai ce "moştenire" primeşti? Şi dacă nu ştiai, de ce dracu nu ai demisionat imediat ce ţi-ai dat seama? Ai o "datorie faţă de ţară"? Hai sictir!
Creşterile de salarii şi pensii nu mai erau "cadouri otrăvite" când se lăuda stapân-tu cu ele. Nepoată-ta pe care ai adus-o de la Cluj "să o faci fată de capitală" nu mai ia salariu nesimţit.
Prietene! Dacă ai sânge în instalaţie şi te duce scăfârlia, indiferent de "greaua moştenire", faci din căcat bici şi pleci cu pluguşorul să strângi bani.
Vă plângeţi că "nu am putut prevedea criza", că "e mai greu decât ne-am închipuit", că...
Păsăricilor...!
Voi nu sunteţi în stare să faceţi nici gripa, tăticu, darămite ceva în ţara asta.
Şi dacă tot veniţi cu idioţenii, măcar scremeţi-vă să fiţi originali, că de "greaua moştenire" m-am săturat..., mamă, mamă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.