Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

miercuri, 12 iunie 2013

Cântec de trezit iubita

Trezește-te, iubito! Se lumineaz-a zori
Și în ogrăzi, departe, cocoșii trâmbițează,
Ultima stea zâmbește spre stoluri de cocori
Și-ncet, tot orizontul, în roșu se pictează.

Trezește-te, iubito! Se lumineaz-a zori.
Deschisu-ți-am fereastra, să simți pe trup răcoarea.
Trezește-te, iubito, să vezi ce de culori!
Să vezi cum arde cerul, să vezi cum arde marea!

Trezește-te, iubito! Se lumineaz-a zori.
Aromele cafelei se răspândesc în casă.
Ți-am pus alături cornuri și un buchet de flori.
Trezește-te! Sunt zorii, iubita mea frumoasă.

Trezește-te, iubito! Deschide ochii. Hai!
Hai să te speli pe față cu razele de soare.
Trezește-te, iubito! E dimineață-n Rai.
Noi suntem primii oameni din lumea asta mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.