Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 13 noiembrie 2012

Lovitura de stat din Decembrie

Aseară, într-un discurs delirant, cel căruia îi place să se autointituleze ”șeful statului”, deși a fost demis de 7,4 milioane de cetățeni, a declarat ”negru pe alb” că se cam defechează pe cetățenii români și pe tot ce aceștia aleg.
Pe scurt, băsescul a declarat că ”nu e normal să ne luăm după ce zic 470 de parlamentari” și că nu contează ce votează românii, el o să desemneze un prim ministru ”în conformitate cu interesul național”.
de unde deducem că doar el, băsescul, știe care e interesul național, în timp ce românii, niște cretini și niște imbecili, habar n-au pe ce lume trăiesc.
7,4 milioane de cetățeni nu reprezintă interesul național. El îl reprezintă.
Evident că marinarul a intrat în campanie. Evident că a ridicat în slăvi CCR, CSM, ICCJ, doar pentru a le da un semnal să ”treacă la treabă”.
M-a deranjat însă amenințarea fățișă la adresa tuturor celor care i se opun: ”nu mă atacați că mă obligați să mă apăr”.
De asemenea, m-a deranjat referirea făcută la ”frauda de la referendum”.
Pe lângă faptul că nu are nici o dovadă cu privire la ”o fraudă masivă” a votului de la referendum și că, teoretic, există posibilitatea că frauda (vot multiplu, votul morților etc) să fie în privința voturilor împotriva demiterii, deci favorabile băsescului, chiriașul de la Cotroceni uită să menționeze faptul că, într-un raport făcut public acum vreo două săptămâni, Autoritatea Electorală Permanentă recunoștea faptul că, în 2009, la Paris, s-au comis fraude grave la vot. Adică exact de unde i-a venit băsescului noul mandat de președinte.
Ce mă îngrijorează cel mai tare (de minciuni, mitocănii și amenințări sunt sătul), este faptul că îl văd pe băsesc turbat, gata să distrugă totul și să calce în picioare orice lege. Probabil se bazează și pe sprijinul ”partenerilor” săi externi care, fără să fiu adeptul teoriei conspirației, or vrea să vază cum reacționează lumea la o dictatură europeană.
Pe scurt, cred că după alegerea noului Parlament, băsescul va desemna premier pe cine va vrea el după care ca decreta ”stare de urgență” pe motiv că votul a fost fraudat masiv.
Susținut de slugile din CCR și din Justiție, precum și de ”partenerii externi” (doar ne-a spus că a chemat o grămadă ”organizații” ca să supravegheze alegerile și să constate ”frauda”), pe fondul lipsei de reacție a românilor (dovedită), va dizolva noul Parlament și va organiza el noi alegeri, așa cum vrea el, ca să dea ”o față” de legalitate dictaturii.
Bineînțeles, acest scenariu poate avea diverse variațiuni și nuanțe, în funcție de contextul momentului, dar intenția va fi aceeași.
Eu îmi doresc să mă înșel.
Căci altfel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.