Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 9 noiembrie 2012

Dejecții electorale

În prima zi a campaniei electorale pentru ”parlamentarele” din 9 Decembrie, draga de ANI, adicătelea Agenția Națională de Integritate, a descoperit brusc faptul că mai mulți USL-iști sunt incompatibili crâncen (conform unui prieten mult mai bine informat, 3 miniștri și un secretar de stat).
Pentru necunoscători, amintesc faptul că ANI este monstrulețul rezultat din împerecherea (ideatică, bineînțeles), a băsescului cu macoveia, monstruleț telecomandat de marinar și care a tăcut ca fecala în boscheți pe timpul guvernării portocalii.
Acum, de campanie, monstrulețul a fost aruncat în luptă de ARDe-i-ar focu'.
Personal, îmi e perpendicular dacă persoanele respective sunt sau nu incompatibile. Mă doare în cot. Prefer un incompatibil deștept unui compatibil imbecil.
Ceea ce mă deranjează este faptul că ANI, mai exact rebuturile care ”muncesc” acolo, se desfășoară pe banii mei.
Adică eu și fiecare cetățean d-acilea plătim impozit ca să aibă băsescul și ARDe-i-ar focu' cu ce să-și îmbuibe mercenarii.
ANI n-a zis niciodată nimic, de exemplu, cum putea mru-ul să fie și șef la SIE și ”premier” în același timp.
ANI n-a zis nimic despre nici una dintre slugile băsiste.
ANI are ce are cu oricine se opune chiriașului de la Cotroceni.
Dar de ce să facă asta pe banii mei?
Dacă ANI era finanțată din banii de vită Kobe ai mru-ului sau din banii de bețișoare de urechi ai marinarului, n-aveam nici o problemă. Fiecare e liber să angajeze oricâți imbecili dorește, pe banii lui.
Dar de ce pe banii mei?
Ca să fie de folos în campania electorală?
Eeeee...!
Tanti ANI! Ești cam centuristă, bre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.