Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 14 februarie 2012

Cât la sută prostie? Cât la sută nesimţire?

Ieri nu am avut timp să mă uit la televizor.
Mi-am căutat de muncă, mi-am scos fetele la zăpadă,... am îmbinat utilul cu plăcutul, aşa că am fost "rupt" de "realitatea" ştirilor.
De-abia seara, când am ajuns acasă, am deschis televizorul.
La o televiziune pe care o urmăresc în mod regulat era un "tocşou" cu un titlu care m-a făcut atent: "PDL: morţii erau beţivi", sau ceva de genul ăsta. M-am uitat în continuare şi am aflat că deputatul pdl-ist mircea toader a declarat într-o emisiune că "dintre cei 80 sau 64 de morţi din cauza gerului şi zăpezii, doar unul a murit în maşină, restul au băut şi au adormit afară".
Pe urmă, azi, am văzut că sinistrul pesonaj "şi-a cerut scuze public".
În primul rând, atitudinea "ciumpalacului" "vierme" "inept" mircea toader arată, de fapt, atitudinea şlehtei portocalii faţă de noi, ăştia care îi încurcăm prin ţara asta: nu dau doi bani pe viaţa omului. Că sunt 64 sau 80 de morţi...  hai zii 100 să fie suma rotundă şi masa bogată. Ce mai contează 16 oameni în plus sau în minus? Unde mai pui că marea majoritate sunt oameni sărmani, deci se face economie la ajutoare sociale şi pensii. Primul ministru ăl' nou e preocupat să deszăpezească uliţa pe care a copilărit ca să nu sufere "mami şi tati". O iniţiativă lăudabilă dacă s-ar fi făcut prin eforturi proprii, nu prin mobilizarea resurselor publice şi dacă respectiva uliţă ar fi fost singura blocată de zăpadă din România. Când eşti prim ministru şi ai 10% din morţii europei, e de porc să îţi deszăpezeşti rudele (chiar şi părinţi) cu bani publici, în timp ce zeci de mii de oameni stau de peste o săptămână sub nămeţi. Iar dom' ungureanu a glăsuit singur că e leneş ăla care nu se scoate singur din nămete. Deci tat-su şi mamă-sa sunt... Nuuuu! Nu cred...
Dar să revenim la "găozarul" toader...
Din poziţia de deputat, acest ordinar are datoria (ca de altfel toată şleahta) să îi deservească pe cetăţeni, indiferent dacă sunt beţivi, drogaţi, afemeiaţi, barbugii, dacă mănâncă gras şi nu fac sport, dacă se masturbează sau dacă au alte orientări sexuale, religioase, politice...
Cu alte cuvinte, cel mai mare beţiv-consumator de etnobotanice-curvar-iubitor de păcănele-halitor de slănină în faţa televizorului-onanist-multisexual-ateu-comunist din ţara asta, este, din punct de vedere al ierarhiei statului de drept şi societăţii democratice, pe o treaptă superioară viermelui toader, deoarece el îl plăteşte.
Indiferent cât de beat ar fi cetăţeanul, ciumpalacul portocaliu ar trebui să se ducă şi să îl care în spinare până acasă, să îl bage în pat şi să îl învelească bine, deoarece beţivul ăla, atunci când a cumpărat o sticlă de rachiu şi un pachet de ţigări, a plătit TVA (ca să nu mai pomenesc de alte taxe, impozite şi accize). Şi din acest TVA pe sticla de rachiu şi pe pachetul de mahorcă este plătit sinistrul toader.
Mă revoltă la maxim teza pe care toţi o slobozesc zilele astea, cum că "oamenii tre' să se descurce singuri". Sigur, nu îmi place nici când oameni de 20-30-40 de ani, în putere, aşteaptă ca imbecilii să vină jandarmii să le facă potecă prin zăpadă până la WC. Dar, dacă guvernul ne spune să ne descurcăm singuri, fără ajutorul lui, poate că ar trebui să renunţăm la guvern.
Adică, dacă guvernul crede că e prea costisitor să îşi apere cetăţenii, poate că şi cetăţenii ar putea crede că e prea costisitor să ţină nişte imbecili aroganţi pe nişte salarii grase şi comisioane obeze.
După ce viermele şi-a cerut "scuze", am văzut unii "comentatori" spunând "trebuie să îi acceptăm scuzele, că a greşit".
Din punctul meu de vedere, viermele toader poate să îşi bage scuzele în cur.
Nu mie trebuie să îmi ceară scuze (eu, oricum, am alergie la ciumele portocalii) şi nu la televizor.
Să se ducă în satele alea unde au murit oameni sub troiene şi să le spună rudelor morţilor:
"- Eu sunt cel care a zis că tac-tu(mă-ta/frati-tu/sor-ta/măta-mare) a murit fiindcă era beţiv. Te rog să mă ierţi."
Că aşa... la televizor...
"Îmi cer scuze..."
E de rahat.
Tu, măi vierme, tu nu ai jignit doar nişte oameni care au murit din vina ta şi a alor tăi, pentru că sunteţi proşti, ticăloşi şi corupţi. Tu, produs vomitiv, ai jignit rudele şi familiile celor morţi, scuipând bălos pe ceea ce ei au mai sfânt.
Din căldura biroului de deputat, din limuzina în care te plimbi, tu, produs al defecaţiei, ai călcat în picioare nu doar pe cei care au murit, ci şi pe cei care (încă) trăiesc.
Aşa că, la întrebările din titlu, eu răspund cu 100%. La fiecare.
Total 200%.
Că sunteţi ieşiţi din scală, viermilor.
SICTIR!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.