Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 4 septembrie 2015

Lumina din ochii tai

De mi s-ar pune-n cale universul,
Cu supernove si cu negre borti,
Tot n-ar putea sa imi opreasca mersul
Inspre lumina ce in ochi o porti.

Si e posibil sa nu fiu in stare
Sa iti citesc din ganduri, in priviri,
Sa spun vreo vorba care, poate, doare,
Sau sa-ti provoc, gresind, dezamagiri.

Iar seara, inainte de culcare,
Posibil sa nu te sarut de-ajuns,
Si poate-adormi in gand cu o-ntrebare:
"Ce are el pe suflet, de ascuns?"

Ci inc-odata-ti spun ca, pentru tine,
Nu-mi stau in cale gheturi, nici vapai,
Nici demonii din jur, nici cei din mine,
Sa vad din nou lumina-n ochii tai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.