Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

miercuri, 2 septembrie 2015

Bula si parasuta

Bula, e soldat de frunte
Printre profesionisti,
Facand parte din Brigada
20 parasutisti.

Are mii si mii de salturi,
E expert la armament,
Lupta corp la corp o stie...
Ce mai...! Bula e... CIMENT.

Totusi, intr-o zi cu soare,
Fara nici un pic de nor,
La urcarea in Antonov
Bula pare temator.

" - Ce ai, Bula? Nu ti-e bine?"
" - Nu mi-e bine, dom' maior!
C-am visat ceva azi-noapte
Si mi-e frica sa nu mor.

Am visat ca saltul asta,
S-ar putea sa ma ucida,
Fiindca nici o parasuta
Nu o sa mi se deschida.

Si-am verificat, iar, totul,
Si desi merge perfect,
Mie, dom' maior, mi-e frica...
Imi e frica, va spun drept."

" - Cum se poate asta, Bula?
Tu, ca un soldat sadea
Crezi in vise alarmiste?
Na! Ia parasuta mea!

O sa-ti iau eu parasuta,
Sa-ti arat ca nu e bai,
Iar diseara, la bodega,
20 de beri imi dai."

" - Dom' maior, dar daca visul...?"
" - Bula, iti ordon sa taci!"
" - Daca-i o previziune?"
" - Termina, ca imi faci draci!"

Pe la 2000 de metri
Avionul trepideaza,
Pe rand, unul cate unul,
Militarii se lanseaza.

Bula-ajunge-n fata usii,
Se arunca in abis,
Trage tare de maneta...
Parasuta s-a deschis.

Insa pan' sa-si vina-n fire,
Langa el cade ceva
Si-aude maiorul: " - Bula,
'Tu-ti previziunea ta!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.