Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

joi, 20 decembrie 2012

Scrisoare deschisă către domnul Victor-Viorel Ponta

Stimate domn,

Sunt un cetățean al României care a votat, la alegerile parlamentare din 09.12.2012, candidații USL.
Întâmplător, în colegiul unde domiciliez atât candidatul pentru Camera Deputaților cât și cel pentru Senat făceau parte din PSD.
Vreau să vă spun de la bun început că nu am votat USL din convingere politică.
Nici ”proiectele” candidaților și nici promisiunile de asfaltare a străzilor nu constituie un motiv.
Nu am votat USL nici măcar cu speranța creșterii nivelului de trai pentru mine și familia mea. Am destule ”experiențe anterioare” pentru a nu mă mai lăsa vrăjit de iluzia ”liderilor providențiali” și de a-mi da seama că, dacă vreau o viață mai bună, depinde doar de mine, iar cel mai bun lucru pe care îl poate face ”clasa politică” este să nu îmi facă rău. Bine, oricum, nu o să-mi facă.
Dar să revin la motivul votului pentru USL.
Am votat cu un singur gând, cu o singură speranță: RĂZBUNAREA.
Știu că ”ar trebui să fiu pătruns de spiritul Crăciunului, să fiu mai bun, mai iertător,...”. Nu dau doi bani pe clișeele astea.
Eu (sunt sigur că și alții, dar nu vreau să vorbesc decât în nume propriu), am votat USL cu dorința ca omul care mi-a făcut rău în ultimii ani să sufere.
Să fie umilit, batjocorit, scuipat, adus în pragul disperării și al nebuniei, așa cum am fost eu.
La momentul votului, USL părea singura formațiune capabilă de a realiza aceste deziderate.
Practic, prin votul meu, v-am angajat să mă răzbunați.
Din păcate aflu că ați încheiat, ”la drum de seară” o înțelegere cu persoana respectivă, un ”pact de neagresiune”, probabil pentru a fi sigur că veți fi desemnat prim-ministru.
Stimate domnule Ponta, țin să vă anunț că nu personajul cu pricina v-a așezat în funcția aceea, ci eu, mergând la vot și punând ștampila pe candidații dumneavoastră.
Față de mine aveți, dumneavoastră, a vă onora obligațiile ce decurg din contractul ”semnat” cu ștampila pe buletinul de vot.
Iar eu vă exonerez de toate obligațiile față de mine, cetățean, cu excepția uneia: VREAU CA CEL CARE ȘI-A BĂTUT JOC DE MINE, SĂ SUFERE.
Nu mă interesează, așa cum am auzit pe unii, ”o stare de normalitate și de liniște”.
Eu nu accept să fiu călcat în picioare ani întregi pentru ca, în momentul în care devin, prin reprezentanții mei, puternic și capabil de ripostă, să mi se bage pe gât ”normalitatea și liniștea”.
Vreau răzbunare, oricât ar costa și oricare ar fi riscurile.
În rest...
Nu mă aștept nici la autostrăzi, nici la locuri de muncă, nici la spitale, nici la școli...
Nu spun că nu aș vrea, spun doar că sunt cam bătrân ca să mai cred în basme.
Însă la răzbunare nu renunț.
Iar dumneavoastră, domnule Ponta, sunteți obligat să înfăptuiți această răzbunare în numele meu.
Cu stimă,

Cpt. (r) Mihai Enescu,
Giurgiu,
20.12.2012

4 comentarii:

  1. subscriu in totalitate!diana

    RăspundețiȘtergere
  2. RASPUNS>ALTA OPINIE
    1.daca liberalii si taranistii s-ar razbuna pt. crimele la care au fost supusi, canal, inchisori, delatiunile aproapelui
    2. daca bunicii si parintii nostri s-ar razbuna pt nationalizare, canal, razboi, lagar, inchisori
    colectivizare, umilinte
    3. daca noi bne-am razbuna pt bunici si parinti, pt umilinte, batjocura incultilor, pityfelnicilor, yesmenilor,cretynoizilor, golanilor si paranoicilor, etc
    4. daca urmasii nostri s-ar razbuna pt orici si oricind
    -nu-i crestineste
    -nu-i omeneste
    -cine mai munceste si cind o va face?
    -DUMNEZEU nu ne-ar lasa
    -votul este neconditionat
    -inchisorile sunt putine si mici
    -singura solutie este STATUL DE DREPT, DOMNIA LEGII, DEMNITATEA SI SOLIDARITATEA NATIONALA, INTERESUL NATIONAL!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă doare în cot ”ce-ar fi dacă...”.
      De asemenea, nu dau nici doi bani pe ”statul de drept, domnia legii, demnitatea și solidaritatea națională, interesul național”. Sunt doar utopii.
      Nu mă droghez și nici nu sunt idiot, de-aia vreau singurul lucru pe care știu că am șanse (mai mari ca 0), să-l obțin.

      Ștergere
  3. Mishu are dreptate ! Din pacate aici ne-a adus nebunul care-si bate joc de toate categoriile sociale, cu cinism, cu meticulozitate, nebunul care minte cum respira, nebunul care ar face orice ca sa mai respire o zi sau un an aer prezidentiabil... Nu noi, cei care-i dam dreptate lui Mishu, suntem deplasati ! De vina este unicul individ malefic inconjurat de pacalicii care jefuiesc tara fara scrupule in numele sfantului ban ... De vina este milogul care nu e bagat in seama pe la UE si carora europenilor le este rusine de tinuta si de atitudinea lui...si de prestatia lui ... JENANTA !!!!!!!!!! Observati ura din privirea lui si bataia de joc pentru cei din jurul lui !

    RăspundețiȘtergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.