Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 9 mai 2011

Sentinţă

Pentru crima de a distruge ţară şi neam,
Pentru fetele vândute în turceşti lupanare,
Pentru feciorii morţi în războaie străine,
Vă condamn la uitare.

Pentru crima de a fi distrus omenia din noi,
Pentru bătrânii umiliţi care cerşesc ajutoare,
Pentru copiii ce cresc cu părinţii plecaţi,
Vă condamn la uitare.

Pentru crima de a-nchide spitale şi şcoli,
Pentru cei ce nu se vând pe un pui şi-o căldare,
Pentru cei ce rămân, deşi voi îi goniţi,
Vă condamn, vă condamn, vă condamn la uitare.

3 comentarii:

  1. Of, ce păcat că ai atâta dreptate în tot ce spui... Eu sunt prostesc de optimistă totuși. Mai văd și oameni valoroși în țara asta și cred că într-o zi va fi totuși altfel. Bănuiesc că și tu crezi asta, altfel tot strigătul tău ar fi cumva în zadar. Sau poate în asta constă frumusețea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu sunt optimist. Dacă nu aş crede că se poate schimba ceva în bine, nu aş mai scrie.

    PS
    Mulţumesc de observaţie. Am remediat greşeala.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pur si simplu, mai lasat fara cuvinte! Felicitari pentru coloana vertebrala, barbate!

    RăspundețiȘtergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.