Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 12 aprilie 2011

Scurtă fabulă evoluţionistă

În lumea asta prost făcută,
Din studii despre ADN-u,
E mai puţin de 2%
Între un om şi-un... cimpanzeu.

Ca diferenţe la vedere
Sunt mersul, darul de-a vorbi,
Şi-n plus, "cu voia dumneavoastră",
Capacitatea de-a... gândi.

Gândirea pare-a fi motivul
Că-n parcuri denumite "ZOO",
Noi dăm mâncare la maimuţe
Închise-n cuşti, nu ele nouă.


Însă, cu creierul cât nuca,
Umanoid monstru grotesc,
A involuat din Homo Sapiens,
Omul politic românesc.

Morala:

Când văd aceste vertebrate
Cu mers biped şi glas sonor,
Regret că cei +2%
Nu sunt ai cimpanzeilor.

12.04.2011 12.24

7 comentarii:

  1. stii ca cimpanezii cei noi vor iesi pe stadioane, vor face parade...asta pt ca au invatat ceva nou: sa aplaude pe prea iubitii conducatori! culmea este ca cimpanzeii care traiau pana in 1989 invatasera deja asta! de ce oare am pierdut atata timp ca sa ajungem tot pe acolo? bietul Darwin, se rascoleste in mormant!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai Mishule, esti tare, omule. Pacat ca din scris nu prea se poate trai, ca ti-ai gresit cariera.

    RăspundețiȘtergere
  3. ... tot eu, cu un premiu pentru tine, daca ai timp sa-mi vizitezi blogul... Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru fabula! Ar trebui sa deveniti corespondent "Academia Catavencu". Ar publica-o in mod cert. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rebeca:
    Eu public pe acest blog, iar cea mai mare satisfacţie este atunci când oamenii rezonează la ceea ce scriu.

    RăspundețiȘtergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.