Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 17 noiembrie 2014

Ponta, data viitoare tocmeste-l pe Blaga!

Nu am afinitati PDL-iste asa cum nu am nici simpatii PSD-iste. Si nici nu mi-am schimbat parerile referitoare la cel care a fost ales de majoritatea romanilor sa ne fie Presedinte.
Vreau doar sa remarc, cu tot regretul, pentru ca imi displace profund personajul, faptul ca in ultimii 10 ani, in Romania nu exista nici un conducator de campanie electorala pentru Presedinte mai bun decat Blaga.
Personajul e grotesc, corupt, fatarnic... Are toate defectele din lume...
Dar nu pot sa nu observ ca NU A PIERDUT NICI O CAMPANIE.
A condus, din cate stiu eu, trei campanii de presedinte si doua de referendum de demitere. Si le-a castigat pe toate.
Cu toata aversiunea mea fata de Blaga si fata de gasca pe care o reprezinta, nu pot, de dragul obiectivitatii, sa nu recunosc faptul ca "buldogul" e, de departe, "cel mai organizator misto".
Habar n-am cum face!
Fura, minte, inseala, promite, ameninta, mituieste, sau poate are o viziune exceptionala asupra acestui popor, insa de fiecare data cand s-a inhamat la o treaba de importanta maxima, a castigat.
Blaga nu e bun la parlamentare, la locale, la europarlamentare.
Poate ca nu se poate concentra atunci cand problema e divizata in zeci sau sute de "problemute", de candidati...
Dar cand are doar un singur om "de purtat pe umeri"... UAU! Ii iese de fiecare data.
Si asta in ciuda imaginii foarte "sifonate" pe care o are.
Nu stiu cati oameni ar vota un Blaga candidat la functia de Presedinte. Dar cand e vorba de omul pe care il gireaza el... parca e hipnoza in masa.
Asa ca, data viitoare, dom' Ponta, cadeti la pace cu Blaga, daca vreti sa dormiti la Cotroceni.
Eu nu va voi vota, dar castigati sigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.