Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

joi, 13 noiembrie 2014

Eu nu l-as angaja pe Iohannis

Dupa doua confruntari "pe teren propriu", panzerul Iohannis a cedat nervos si a dat cinstea pe rusine, cum se spune in popor, refuzand sa mearga la a treia confruntare, la Antena 3.
Omeneste, il inteleg. Dupa ce a luat bataie (ca imagine) pana si labeunu, doar nu era nebun sa mearga "in gura lupului".
Dar altceva vreau sa comentez.
Vreau sa vorbesc despre faptul ca Iohannis mi s-a parut TOTAL nepregatit in ceea ce priveste problemele supuse dezbaterii.
Habar n-avea de nimic, era aerian la chestiunile economice...
Ala ii arata documente oficiale cu antet si stampila si el o tinea "ca stie el"...
Sincer, mi-a lasat o impresie foarte proasta.
Si am stat si m-am gandit ca, pana la urma, Romania asta e ca o firma la care noi toti suntem actionari.
Si vine asta la "interviu pentru angajare" si zice ca el vrea sa coduca firma.
Pai, fratioare, nu te prezinti in halul asta...
Ca nu iti da nimeni firma pe mana daca spui ca o sa o faci mare dar fara sa spui cum, in cat timp si cu ce costuri.
ADICA CIFRE.
Pentru ca Iohannis, profesorul de stiinte exacte, cand adversarul sau a prezentat niste date oficiale despre economie si alte alea, a spus: "Hai sa nu venim cu cifre!".
Poftim??!!
Pai e cu cifre, frate...
Salariul minim e din cifre, pensia e din cifre, cresterea sau scaderea economica sunt din cifre, taxele sunt din cifre, somajul e din cifre...
In general, conducerea "firmei" Romania e din cifre.
Iohannis mi-a spus ca o sa-mi faca firma prospera.
L-am intrebat cum?
A zis ca nu raspunde la provocari.
L-am intrebat daca stie cu ce se ocupa firma mea.
Mi-a raspuns ca am angajati care fura.
L-am intrebat in cat timp o sa fiu pe profit.
Mi-a raspuns ca el e independent.
...
Imi pare rau, domnule Iohannis. Va sunam noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.