Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

joi, 6 februarie 2014

Nu mai citesc in viata mea etichete

Totul a inceput cu o traditionala fasole cu carnati.
Gatita bine, un gust delicios..., in sfarsit, asa cum se face la romani.
Doar ca m-a impins pacatul sa ma apuc sa citesc pe punga in care fasolea uscata fusese ambalata.
Nu stiu daca toate "marcile" sau toate produsele preambalate au asemenea specificatii, insa asta avea trecuta si tara de provenienta. Adicatelea unde crescuse fasolea pe vrejul ei.
"Tara de provenienta: Etiopia."
Poftim??!!
Cum adica, Etiopia??!!
Adica tara asta a noastra nu mai produce chiar nimica-nimicuta?
Pentru necunoscatori, Etiopia e in Africa, frate!
Nu destul mancam mere din Turcia, capsune din Spania si ardei gras din Italia?
Acum pana si traditionala fasole cu carnati/ciolan se face cu ingrediente din import?
De cand dracu' tara asta a ajuns atat de jos incat sa nu-si mai permita sa cultive, macar la nivel de bun simt, nu industrial, niste produse de baza?
Daca am ajuns sa importam FASOLE (nu e fruct exotic, pentru Dumnezeu!) din Africa... ce mai pot sa spun?
Mai avem sa importam "mititei" din Peru, pasca din Turkmenistan si jumari din Australia...
Oricum nu mai conteaza...
Eu nu mai citesc in viata mea etichete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.