Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 17 februarie 2014

Încă...

Încă te-aud cum gemeai,
Încă te simt cum vibrai,
Încă îţi simt buzele fierbinţi,
Încă îţi văd ochii plini de dorinţi,

Încă îţi simt pielea fină,
Încă dansezi în lumină,
Încă îţi simt în palme sânii,
Încă ne iubim ca nebunii,

Încă iubirea-i pereche,
Încă te muşc de ureche,
Încă te sărut încet pe pleoape,
Încă te strâng la piept, aproape,

Încă te gust delicios,
Încă mi-e dor dureros,
Încă te smirnă şi laur,
Încă te-argint şi te aur,
Încă-ţi rubin şi smaralde,
Încă-ţi în ţările calde,
Încă-ţi petale de flori,
Încă te rază de sori,
Încă îţi tril ciocârlie,
Încă-ţi senin şi stihie,
Încă-ţi musoni şi Sahare,
Încă te stea căzătoare,
Încă te munţi şi abisuri,
Încă-ţi noiane de visuri,
Încă-ţi amurg dimineaţă,
Încă eu moarte, tu viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.