Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

sâmbătă, 8 februarie 2014

Daca tot nu s-a descurcat cu viscolul si gerul, Guvernul vrea sa interzica "banii gheata"

Am tot vazut pe la TV cum onor Guvernul ar intentiona sa dea o legiuire prin care sa interzica plata cu bani gheata (cash, cum zice licuriciul) peste nu mai stiu ce suma, si ca toate platile mari sa se faca doar prin banci.
Prin asta, cica, se urmareste combaterea evaziunii fiscale.
"Masura" mi se pare un pic, un pic de sorginte comunista si de natura a-mi limita mie dreptul la libera alegere.
Pentru ca eu, poate, nu am incredere in banci si nu vreau sa le platesc lor comisioane. Asa ca-mi iau o saltea mare si o umplu cu teancuri de parai.
Cand se iveste ocazia, tai salteaua, umplu o traista cu "caramizi" si plec la targuieli.
E ALEGEREA MEA!
De ce trebuie sa trec pe la banca?
Ca nu cumva sa fac evaziune fiscala?
Pai n-ar fi mai bine, onor Guvernul, in loc sa-mi restranga mie un drept si sa ma forteze sa folosesc niste servicii (cele bancare) pe care poate nu vreau sa le "accesez", sa puna biciul pe cururile grase care ocupa scaunele din "structurle" cu atributiuni in domeniu si sa-i dibuiasca pe aia care fac nasoale?
De ce sa ma considere pe mine, in mod automat, evazionist, daca imi cumpar o masina de 15.000 de euro "cu banii jos"? Nu ar fi mai bine (ca sa nu zic de legal) sa-mi dovedeasca intai "crima", dupa care sa ma cazeze la pensiune cu gardieni?
Dar e mai simplu sa interzicem...
La naiba, daca tot nu ne putem descurca cu un lucru, il interzicem si gata.
Baieti! Scoateti si viscolul in afara legii... Si prabusirile de avioane... Si gerul... Si inundatiile... Si seceta...
Ca nici cu astea nu va descurcati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.