Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

OAU!!!

Stăteam aseară, mă uitam la televizor şi nu îmi venea să cred.
Un grup de cetăţeni, după unii 1000, după alţii 2000, s-au strâns benevol sub balconul băsescului cântându-i serenada lansată de poliţişti şi ajunsă, văd, "hit": "Ieşi afară, javră ordinară!"
Cât de frică i-a fost marinarului, s-a văzut şi înainte, când a ordonat retragerea legii sănătăţii din dezbatere publică, dar şi după, deoarece, în această dimineaţă a avut loc mare întâlnire la sediul PDL, cu mai marii găştii (Boc, Udrea, Anastase).
Cine crede că întâlnirea asta grăbită a avut alt subiect, e, după părerea mea, cel puţin naiv.
Sunt sigur că băsescul a participat telefonic.
Trecând peste aceste aspecte, pentru câteva ore am simţit din nou că aparţin unui popor şi nu unei gloate. Am avut, de mai multe ori intenţia să mă urc în maşină şi să plec la Bucureşti, dar, de fiecare dată m-a oprit rezervorul gol şi lipsa banilor, plus unele considerente familiale.
Dar, oricum... OAU!!!!
Urmează represaliile. Nu am nici cea mai mică îndoială.
Deja Jandarmeria a anunţat identificarea a 13 participanţi care vor fi amendaţi.
După mine, vor fi şi câteva dosare penale, aşa... la intimidare.
Din acest moment, sau mai bine zis, începând de aseară, contează un singur lucru: puterea oamenilor de a nu se lăsa intimidaţi.
Până la urmă şi jandarmii sunt oameni.
Până la urmă şi ăia din servicii au rate la bănci.
Până la urmă... şi Ceauşescu a căzut.
Ieri seară am asistat la renaşterea poporului român.
Rămâne de văzut dacă "pruncul" este viabil şi va creşte sănătos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.