Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

miercuri, 18 ianuarie 2012

Frica are miros rânced

Raed Arafat s-a întors în funcţia de Subsecretar de stat la Ministerul Sănătăţii.
Nu s-a întors "purtat pe braţe" de mulţime ci, culmea, la invitaţia băsescului.
Vă daţi seama ce frică simte chiriaşul de la Cotroceni dacă şi-a călcat el pe "mândrie" şi, după ce l-a făcut albie de porci pe Arafat, i-a dat telefon rugându-l să revină la minister?
Adevărat! A apărut bocul şi a zis că "nu au avutără informaţiilii corecte", da'... "let it in the blood", cine crede asta?
Am văzut şi unii "comentatori" care dezaprobau revenirea lui Raed Arafat. Sincer, iniţial am gândit şi eu la fel. Însă analizând mai bine, mi-am dat seama că aşa procedează profesioniştii.
Şi fac o paralelă cu un jucător de fotbal (că sunt la modă galeriile) care se transferă de la o echipă la alta. El trebuie să joace la fel de bine, indiferent dacă îi place sau nu de antrenor.
Aşa şi Raed Arafat. El are un proiect de dus la bun sfârşit, şi nu contează cine e preşedinte.
Dar "mişcarea" din partea băsescului a fost destul de ticăloasă: pe de o parte le "lua" manifestanţilor motivul, pe de altă parte îi dădea la temelie imaginii doctorului, care urma să fie perceput ca un "vânător de funcţii", mai ales după lansarea zvonului că acesta va candida la Primăria Capitalei din partea PDL (de parcă l-ar fi lăsat udrea).
Nu a mers.
Şi asta pentru că manifestanţii au continuat să iasă în stradă în 62 de oraşe. De pe Internet am aflat că în România, la 01.07.2011, existau 320 de oraşe. Deci, cam o cincime din ţară a ieşit în stradă. Iar fenomenul de contagiune e în creştere.
De aici şi frica.
Pentru că se anunţă demonstraţii şi din partea partidelor de opoziţie şi a sindicatelor.
Nasol!
Bocul a chemat partidele la dialog, dar a recunoscut că, dacă nu erau demonstraţiile, nu s-ar fi întâmplat asta în vecii vecilor.
Pe de altă parte, stăpână-su stă ascuns de o săptămână de nici dracu' nu ştie unde e. Posibil, totuşi, să fie la Cotroceni, că acolo a zis Raed Arafat că a vorbit cu el.
Nici blonda nu a mai apărut, nici Anastase, nici Turcan, nici Oprea...
De fapt, în afară de unii reprezentanţi ai UDMR şi de bocul trimis pentru a livra mesajele stăpânului său, nici un oficial din actuala guvernare nu a mai apărut public.
Câteva scrieri pe blogurile personale, care puteau fi făcute şi din buncăre antiatomice nu fac decât să accentueze, pentru mine, mirosul rânced, fetid şi urinos, de frică.
Le e frică...
Şi închei cu o parafrazare a unei "ziceri" a băsescului din campania electorală din 2004:
BĂSE, NICI NU ŞTII, CÂT DE MIC ÎNCEPI SĂ FII.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.