Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 1 august 2011

"Trădare să fie, dacă o cer interesele partidului..."

Se vorbeşte de câteva zile, în draci, de o presupusă mărire a lefurilor bugetarilor cu 5 % începând cu... şi acilea se cam rupe firul, că nimeni nu poate spune de când.
Chiar prezidentul a luat poziţie de luptă şi a îndemnat la cumpătare şi la "nepopulism" pe acest subiect.
Lăsând la o parte faptul că 5%, chiar dacă s-ar acorda, ar fi, scuzată fie-mi expresia, frecţie la picior de lemn, la cât de mult au crescut preţurile, eu cred că e o altă tactică.
Adicătelea, Băselul "trece în opoziţie" faţă de partidul său pentru a încerca să îl mai resusciteze până la anul. Logica e simplă: Vine Boc şi zice "mărim". Vine Băse şi zice "nu mărim". Boc se "învârtoşează" şi măreşte salariile şi pensiile cu 5% (blatul e aranjat inclusiv cu FMI-ul). Băse spumegă în faţa camerelor de filmat. Cretinii (mulţi) zic "uite, bă, că Boc nu mai ascultă de Băse şi ne-a dat bani deşi ăla voia să nu ne dea". Cretinii votează partidul "dizident" al lui Boc care câştigă alegerile. Cretinilor li se taie 50% din salariu. Băse şi Boc trăiesc fericiţi până la adânci bătrânete.
Pentru că Băse nu mai are nimic de pierdut dacă populaţia îl înjură. E la mijloc de mandat... Nu mai poate (deocamdată) să mai candideze...
Însă el ştie că, dacă la anul, la parlamentare, partidul său pierde puterea, el zboară de la Cotroceni "în 5 minute", numa' că de data asta d-adevăratelea.
Aşa că bagă PDL-ul la maşina de spălat şi pe Boc îl dă cu detergent de firmă, poate-poate "se alege" iar.
Şi teamă-mi e că e un scenariu posibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.