Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

joi, 11 august 2011

Cum poţi vorbi mult fără să spui nimic

Get Adobe Flash player



"Nu e criză, România e în siguranţă, alţii e proşti, presa e naşpa, eu sunt cel mai deştept om din lume."
Cam la asta se reduce toată vorbăria de mai sus. În rest, nimic concret, nimic inteligibil. Doar 2-3 idei  fixe rostogolite fiecare de câte 3-4 ori ca să fie vorbirea mai lungă.
Aceleaşi clişee penibile despre "prudenţă", aceleaşi tirade despre "reduceri de cheltuieli bugetare" în timp ce banda lui de hoţi distrug totul ca un stol de lăcuste, aceleaşi atacuri la presa care nu-l pupă în cur.
Din punctul meu de vedere, Băsescul e ori nebun, ori prost, ori ticălos.
Ori toate la un loc.


Update: Nuş' ce dracu' are computadoru' de nu îmi afişează clipul, aşa că am pus şi un link, pentru mai multă siguranţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.