Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 7 februarie 2011

Soğuk suyla Bok


Nu încetez a mă minuna de cantitatea uriaşă de penibil pe care este în stare să o suporte Boc, venind de fiecare dată la o zi după stăpână-su şi repetând imbecil aceleaşi inepţii.
Cel puţin Băsescul poate fi creditat cu "drepturile de autor" ale cretinismelor.
Nici nu mai am stomac să comentez cele spuse de el.
Vom face..., vom analiza..., vom realiza..., vom da...
Eternul viitor etern irealizabil.
Ceea ce mă îngrijorează e că năpârcile astea portocalii mai au încă destui susţinători (plătiţi sau nu).
Esenţa este că ei vorbesc iar noi încercăm să supravieţuim.
Restul...
Aşa cum am spus în titlu, în limba turcă, e BOC (rahat) CU APĂ RECE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.