Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

sâmbătă, 26 februarie 2011

Câinele moare de drum lung...

Un distins utilizator de computer şi Internet găseşte de cuviinţă, de vreo două zile, să îmi "recenzeze" o postare, mai exact postarea în care comentam atitudinea Băsescului la conferinţa de presă organizată tot de el.
Ca orice om de bună credinţă, stimatul utilizator s-a simţit dator să îmi amintească de datoria pe care fiecare român o are faţă de ţară şi chiar mi-a dat câteva subiecte "fierbinţi" despre care ar trebui să scriu.
Cred că ilustrul internaut mă cunoaşte, poate chiar personal, pentru că "bagă detalii" la intimidare, provocându-mă cu formulări de grădiniţă - grupa scutece: "Scrie despre AIA, să vedem, ai curaj?".
Din păcate pentru domnia sa "o arde" anonim, aşa că îi şterg comentariile imediat.
Dacă tot vrea să mă înjure cineva, măcar să arate că are sânge în instalaţie.
Eu sunt pe acest blog cu numele meu de fiecare zi şi cu poza reprezentând propria-mi moacă.
Şi deoarece pagina asta E A MEA, îmi permit să cer măcar identitatea celor care mă înjură.
Dragă domnule/doamnă!
1. Dacă nu vă place ce scriu, e simplu: NU MAI INTRAŢI PE PAGINĂ. Nu am eu mulţi vizitatori, dar de dumneavoastră, sigur, mă pot lipsi.
2. Nu e treaba dumneavoastră că eu am ales să îmi fac blog. La fel ca şi această pagină, TIMPUL în care fac postările ÎMI APARŢINE, aşa că fac ce vreau cu el.
3. Dacă dumneavoastră consideraţi că există subiecte mai interesante decât ceea ce scriu eu, puteţi să vă faceţi un blog "pe persoană fizică" şi să scrieţi ce doriţi, despre ce doriţi, despre cine doriţi şi CUM DORIŢI.
E simplu.

M-a amuzat încercarea dumneavoastră de "provocare".
Mai ales că vine din parte unei persoane care "se semnează anonim".
Ca să îmi ceri mie curaj, trebuie să dovedeşti că posezi această calitate.
Cu stimă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.