Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

miercuri, 18 decembrie 2013

Îmi pare rău

Iubita mea, în orice dimineață,
Atunci când lângă tine mă trezesc,
Îmi pare rău că n-am decât o viață
Să te iubesc așa cum te iubesc.

Și-n orice zi ce-mi numără etatea
Sunt fericit că pot să te privesc
Și-mi pare rău că n-am eternitatea
Să te iubesc așa cum te iubesc.

Iar seara, când pe cer s-aprinde Luna,
Tu dormi, iubita mea. Eu te privesc
Și-mi pare rău că viață am doar una
Să te iubesc așa cum te iubesc.

Iubita mea, o viață mi-a fost dată,
Și-n viață mi-a fost dat să te-ntâlnesc,
Blestem sau clipă binecuvântată
Să te iubesc așa cum te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.