Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

joi, 3 iulie 2014

Haz de necaz

Ce toamnă e la noi în vara asta,
Cu ploi ce parcă nu se mai opresc,
Ne tună norii negrii ca năpasta,
Şi-n zare fulgerele... fulgeresc.

Pe litoral doar algele-s pe plaje,
Pentru turişti concediul e cu bai,
Că nu şi-au luat paltonul în bagaje,
Şi-n loc de bronz, se-aleg cu guturai.

Duduile sunt "supi" şi-au fasoane,
Sezonul ăsta chiar au dat rateu...
C-au dat un coş de bani pe silicoane
Şi-acu' nu poa' să poarte decolteu.

Nici pentru "domni" nu este convenabil.
"- Am tras de fiare de m-am rupt, ca prostu',
Mi-am luat vehicul nou, decapotabil ,
Şi vine ploaia şi îmi strică rostu'."

Insă eu n-am motive de-ntristare
Pe toamna de-o avem în astă vară,
Că iau ca termen, pentru comparare,
O mititică eră glaciară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.