Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

duminică, 9 decembrie 2012

Vot cu dinții scrâșniți

Am fost astăzi la vot.
Am fost până în prânz, deși afară ploua și bătea vântul.
Nu am votat cu cineva anume. Nu îmi fac iluzii că X e mai breaz ca Y, deși nu sunt nici adeptul teoriei că toți sunt la fel.
Nu cred că vreun politician va pune, vreodată, interesul meu în top 10 al priorităților sale.
Am votat negativ.
Am votat împotriva unui om care, pentru mine, reprezintă tot ce poate fi mai rău.
Partidele - niște vorbe. Candidații - niște marionete.
Pe mine m-a trimis la vot o obligație și un  sentiment. Obligația de a face tot ce îmi stă în putință, astfel încât copiii mei să nu treacă prin ce am trecut eu și sentimentul de ură față de  un om și de un sistem.
Am văzut că datele oficiale de la ora 16 arătau că la nivel național procentul de participare la vot este undeva peste 36%.
Probabil la final va fi undeva la 40-42%, ceea ce e foarte bine.
Înseamnă că nu sunt singurul pentru care ura este singurul sentiment autentic și durabil.
Aștept exit-poll-urile de diseară și rezultatele finale de mâine sau poimâine.
Pe urmă va începe balul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.