Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

joi, 21 iunie 2012

Băsescu, acțiuni disperate

Dacă cineva a pus la îndoială afirmațiile mele conform cărora băsescul își dă palme după tentativa de suicid a lui Năstase, citiți asta.
După ”protestele” pentru apărarea patapieviciului la conducerea Institutului Cultural Român (ăla cu poneiul cu zvastică pictată pe fesă și osul înfipt în dos), astăzi am avut proteste împotriva ”tentativei de suicid” a fostului premier.
Bineînțeles, participanții erau ”independenți, reprezentanți ai societății civile”.
Iar băsescul nu știe nimic...?
Hai las-o-n...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.