Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Apocalipstick

Vine cometa,
Armaghedonu’
Şi-o să ne ducem dracu’
Că suntem răi
Ca nişte dulăi
Turbaţi,
Nu fraţi.
Se termină sfoara
Şi plânge fecioara
Înălţând rugăciune
Pentru lume.
Lacrimile pică pe pământ
Udând,
Alinând…
Cresc flori
Fără culori,
Fără miros,
Din pământul lutos,
Iar oameni
Sunt lupi
Pentru oameni.
Culegi
Doar ce sameni
Zice o vorbă,
Cine s-a ars cu ciorbă
Suflă
Vânt de gheaţă
Prin viaţă,
Prin piaţă
Se uscă
Trandafirii,
E o lege a firii,
Că din ţărână
Străbună
Ne-am ridicat,
Am evoluat
Cum zice Darwin,
Apa se face vin,
În ţărână ne va fi locul
Când va veni sorocul,
Fără regrete,
Vin comete.
S-a dus
Pe la apus,
Pe la răsărit
Ne-a ocolit,
Doar coada ne-a lovit
Ca o coadă de miţucangus
Rănit
În mândrie
Şi nimeni nu ştie
Când ne va lovi
În zori
Sau la chindii,
Şireata
Comeata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.